Wednesday, September 12, 2012

Filled Under: ,

Bapa Tembak Anak Sendiri

Akibat perselisihan faham antara suami dan isteri, anaknya yang baru berusia 15 tahun menjadi mangsa apabila dipercayai terkena satu das tembakan dari pistol bapanya dalam satu kejadian di Laluan Panorama Rapat Indah, Gunung Rapat, di sini, petang semalam.
Dalam kejadian lebih kurang jam 4.30 petang itu, mangsa, Hariharen bersama ibu dan tiga adik beradiknya yang lain berada di rumah sebelum didatangi bapanya yang berusia dalam lingkungan 40-an.
Bapa tertembak anak
Menurutnya, bapanya datang ke rumah dan secara tiba-tiba bertekak dengan ibunya yang berusia 30-an.
“Bapa saya bertengkar dengan ibu dan kami adik-beradik cuba menghalang bapa daripada bertindak ganas ke atas ibu.
“Saya cuba meleraikan pergaduhan itu sebelum bergelut dengan suspek. Ketika itulah beberapa das tembakan dilepaskan sebelum mengenai kaki mangsa,” katanya ketika ditemui di Wad Kecemasan Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB), semalam.
Akibat tembakan itu, pelajar Sekolah Menengah Ampang itu, cedera di bahagian kaki kiri namun dalam keadaan stabil.
Sementara itu, Ketua Polis Perak, Datuk Mohd Shukri Dahlan ketika mengesahkan kejadian memberitahu suspek menggunakan pistol jenis Browning dalam insiden berkenaan.
Katanya, pihak polis sedang menjejaki suspek yang melarikan diri menggunakan motosikal selepas kejadian berkenaan dan motif kejadian belum dapat dipastikan.

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

Jom Ramai-ramai Meriahkan Ruangan Komen Di Belog Tiga Pagi.
Semua Dalam Tiga Pagi Aje?

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism