Monday, October 1, 2012

Filled Under:

Budak Paling Cantik Di Dunia, Terpukau Di Buatnya

Selalunya bila di katakan budak-budak atau kanak-kanak, kita akan cakap comelnyee atau "kiut", tapi lain pula seorang kanak-kanak yang berasal dari Sinchuan China, satu hari ada seorang pelancong bernama Mr. Lui telah tertarik dengan kecantikan kanak-kanak tersebut dan menangkap beberapa keping gambar kanak-kanak tersebut, kemudian gamabar-gambar tersebut di naikkan di satu forum popular dan ianya menarik berjuata perhatian pengguna forum tersebut dan ianya terus tersebar di blog-blog serata dunia,


dan sekarang kanak-kanak tersebut semakin popular dan menjadi rebutan oleh syarikat-syarikat pengiklanan. siapa tahu rezki boleh datang bila-bila masa dan di mana jua, kanak- kanak ini memang cukup bertuah..










p/s : kecantikan dunia hanyalah sementara, jadi hargailah ia sebaik mungkin,  terbayang macam mana lah agaknya bila kanak-kanak ni berumur 18 tahun, tak keruan lelaki yang melihat di buatnya.. :)

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

3 comments:

  1. itulah... cantik sungguh ciptaan tuhan ni..
    harap ibu bapanya dapat menjada anaknya dengan baik.

    ReplyDelete
  2. Kita memang makhluk yang sempurna cuma kita tidak menghargainya....betul Gary SHII

    ReplyDelete

Jom Ramai-ramai Meriahkan Ruangan Komen Di Belog Tiga Pagi.
Semua Dalam Tiga Pagi Aje?

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism