Sunday, October 28, 2012

Straw Hat Pirate Part3!!

Gold D Roger..
Satu-satunya Raja Lanun..Beliau telah menjumpai One Piece iaitu harta karun yang terulung..
Sebelum beliau dihukum mati beliau telah meninggalkan semua hartanya menyebabkan semua lanun ingin mendapatkanya,termasuklah Luffy...



Tony Tony Chopper
Rusa hidung biru yang telah termakan buah jahat..Beliau telah belajar ilmu perubatan..menjadikan beliau Doktor kepada geng topi jerami..Luffy menggambil beliau kedalam geng kerana Chopper unik..Beliau pemalu dah boleh mengejutkan orang dengan kekuatannya...
 


 Franky
Sebelum menjadi cyborg namanya Cutty Flam..Anak murid kepada lagenda pembuat kapal Tom,yang telah membina kapal Raja Lanun..Mempunyai banyak senjata tersembunyi di setiap tubuh badan...bercita-cita membawa kapal ke setiap jenis laut seterusnya menjadi pembuat kapal yang tersohor..




Humming Brook
Beliau telah mati tapi kerana masa hidup beliau telah makan Buah hidup semula memberikannya peluang untuk hidup semula...beliau hidup semula dalam keadaan tengkorak kerana tempoh yang lama untuk roh mencari jasad..Luffy berminat dengan Brook kerana beliau kelakar dan pandai bermain musik...beliau juga merupakan pemedang...cita-cita menunaikan janji semasa beliau hidup dulu dan membantu Luffy yang menyelamatkannya.


haha wat mse nie blom ada ahli baru gie..huhu


Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

Jom Ramai-ramai Meriahkan Ruangan Komen Di Belog Tiga Pagi.
Semua Dalam Tiga Pagi Aje?

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism