Thursday, September 19, 2013

Filled Under:

BETUL KE FARAH AF MUFLIS DAN TERLIBAT KES MENCURI

Nama Farah Diana Anuar atau Farah AF kembali menjadi perhatian ramai, apabila sebuah akhbar memaparkan nama dan alamat Farah, serta mendakwa bintang yang lahir dari program Akademi Fantasia musim kedua ini sudah muflis. Berita ini ternyata sangat mengejutkan ramai pihak selepas penyanyi dan pengacara ini didakwa terlibat dengan kes mencuri. Berita yang terpapar di akhbar tersebut terus menjadi buah mulut orang serta peminat di arena hiburan tanah air kita.

Ia menjadikan Farah sebagai artis kedua yang diisytiharkan muflis selepas penyanyi Aweera yang telah juga diisytiharkan muflis pada Julai lalu. Bagaimanapun, usaha untuk mendapatkan bapa Farah sendiri tidak berhasil apabila telefon bimbitnya tidak diangkat, manakala telefon Farah ditutup. Apapun yang berlaku pasti Farah ada jawapannya yang tersendiri. Kita tunggu sahaja apa kesudahan kisah yang berlaku ini dan apapun kesudahannya kita terima seadanya.
BETUL KE FARAH AF MUFLIS DAN TERLIBAT KES MENCURI
ikuti kisah hiburan di Sinar Harian

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

Jom Ramai-ramai Meriahkan Ruangan Komen Di Belog Tiga Pagi.
Semua Dalam Tiga Pagi Aje?

© 2013 iPRESS. All rights resevered. Designed by Templateism